Sunday, August 8, 2010

~al rawsha....n again?~

ho ho ho...
semlm saya mkn kat al rawsha lg...
eh tetiba rajin plak nak cite mkn kat al rawsha ni...
xde la..kali ni nak letak gmbr menu yg kami order hr...
pd entry yg lepas, xde letak gmbr mknan kan....
tp rs nya kat entry lama2 psl al rawsha ni ada gmbr mknan kot...
xpe la.....

hr ni PIL saya yg belanja mkn...
thanks ye....
fuh..kenyang..
alhamdulillah x payah masak lunch...
ho ho ho....

pak mertua saya tanya saya plak menu apa yg plate besar tuh...
hah3x...tergelak saya sbb rs mcm saya ni duta al rawsha plak....

kali ni kami order lamb madghut & lamb kabsa....
bg aku, nasi mandy tu x sedap sgt....
sbb tu aku x order..
tp FIL saya pun kata nasi mandy tu kureng...
masing2 punya tekak kan.....

hr ni portion dia bnyak la plak.....
aku perasan kan...kat al rawsha ni....
kdg2 order, dpt banyak..
kdg2 dpt ciput...
tp ciput2 pun still bnyk la.....

mcm td...madghut tu, plate dia besar tau...
kalau ikut org m'sia, 5 org bleh mkn....
tp td, nasi dia mcm 7 org mkn....
so, korg bayang kan la camna.....
lamb plak bersepah2...

ms aku beli isnin br ni...hok aloh wei....
lamb dia ciput gile.....

ok...dah...ms utk tgk gmbr..



lamb madghut-rm46


lamb kabsa-rm15


ni kuah yg diaorg akan bg...so, nnti mkn nasi dgn kuah2 ni je la...
yg putij tu rs nya taitu kot..sebelah dia, mcm fresh tomato dicincang pastu campur dgn apa ntah..yg bawah tu, mcm dalca tp xde santan.....


ni SIL saya nak mkn dessert..so, dia ambik baklava dgn apa erk..lupa ar yg dlm papercup tuh..
tp manis gile yg dlm paper cup tu..baklava tu bleh tahan la....harga rm2 setiap satu...cinonet je...

tu cite hr semlm saya....hr ni nak buat apa ye.....erm.....

1 comment:

Dewa said...

kalo ur family luf al-rawsha...cuba suprise kan diorang ke wadi hadramawt...thn u come to ur blog and i bet u will write sumting gud bout tht restaurant...;-0 heeeee