Wednesday, August 11, 2010

~jalan raya~

hr pertama puasa jalan raya mcm hr pertama bukak sekolah...
besraya jammed gile2..seb baik masuk jalan tun razak, dah ok sikit...
pelik aku...
dah la aku ngantuk gile....
ngantuk gile babas...seb baik x cium lancer depan aku td....
dah la ms kat atas flyover dr ampang park ke ofis ni td..
ada satu keta iswara dok bg highlight kat aku...
aku tukar lane...dia xde plak ovetake aku...
pehal la manusia mcm ni....
sengal...

balik ni xtau lg mcm mn...
harap2 x jammed la...
ofis aku bln pose, masuk kul 815 mcm biasa...balik 445..
tghri lunch mmg mcm biasa la....
makna nya time lunch aku bleh tdo la...hu3x....

erm..nak masak apa ye ptg ni...
korang ada idea x...
aku dah masak nasi je pg td...
harap2 sempat la nak masak...
pastu harap2 sempat la jugak nak g bazar ramadhan....
hr ni nak g bazar ramadhan mn yea...

bos aku plak..
pg2 dah buat hal...mcm tahu je aku ni kemengantukkan..
suruh aku print report...
tp bg arahan yg salah...
kalau print polisi, mcm mn user nak tahu tu brg diaorg...
dlm polisi kan, sort by equipment....
kalau dah monitor philips.brp user kat yg guna tuh..
so, camna nak print polisi plak....
baik pakai schedular..lg senang...
dah print separuh br ko pk benda tu salah...
adoi la...
ok la..okla...dia on the way ke tmpt aku nih...
dr td duk membebel sbb aku kejap2 buat keje kejap berblogging...
dia nak duk blkg aku nak tgk aku buat..huh...

4 comments:

nieda said...

biasalah awal ramdhan mmg sesak sikit jln..sama gak dgn bazar ramadhan..

A D I A said...

balik 4.45 ada masa la nak gi pasar ramadhan. eh silap, nak masak hehe. selamat berpuasa :)

~ana~ said...

nieda..tu la..org duk berkejar2 lg..xtau nak arrange kan ms lg..hu3x...

~ana~ said...

adia, insyaallah sempat..last year pun boleh...harap2 thn ni bleh la jugak..heh3x..