Tuesday, August 3, 2010

~kad penghargaan ibu menyusu~



dpt kad penghargaan ibu menyusu ni dr sini..
sgt2 menghargai nya...
dan dgn ini saya hadiah kan pula kad penghargaan ibu menyusu untuk anda semua...

_________________________

selalu terpk, best nya kalau dpt galak kan semua kengkawan utk bf anak mereka....
tp xla paksa kan...benda ni semua kan atas ibu bapa tu sendiri...
seronok gak bila ada kengkwn dtg/call tanya psl susu ibu ni....
seronok bila bleh share cite psl bf dgn kengkawan....
moga kengkawan yg kat luar sana pun sama...
jom la sama2 kita menyokong penyusuan susu ibu....

4 comments:

rATu kEBaYA said...

bestkan.. dulu masa menyusu si Uzrei sampai umur 3 tahun.. tapi bila nak menyusu si Uzair tak sampai pun 3 bulan.. penat sua tapi dia tak mau.. rasa rugi sangat sebab susu banyak..

~ana~ said...

eh..hebat tuh smpai 3 thn..tabik la...erk...uzair xnak erk..erm..xpe la..nak buat camna...setiap anak x sama kan..

kuehbangkit said...

boleh tak akak award kan sy kad pernghargaan ni kat saya di http://kuehbangkit.blogspot.com
sy masih memberi susu badan pada anak saya hingga sekarang

~ana~ said...

kueh bangkit...eh boleh boleh..boleh sgt2...