Wednesday, August 18, 2010

~kisah murtabak lagi~

ho ho ho...
semalam dpt mkn 2 keping murtabak..
puas hati...
mmg sedap la murtabak tuh...
x caya try ar g beli kat bazar ramadhan kat bandar tun razak kat hukm, depan sek men sains selangor sebelah santai cafe....(hah..details gile aku bg tmpt, x jupe lg xtau la..:)..)

cite psl murtabak kan...
ramadhan thn lepas, aku pregnant kan aqil...
ms tu terbc kat blog sapa ntah pasal MURTABAK RAJA..
punya la aku teringin tp SMPAI KE SAAT NI aku x mkn pun lg murtabak tuh...
dgr citer nya murtabak tu dr kelantan..
besar gedabak..harga sebiji rm15 kalau x silap...

aku try masuk website dia semlm tp x bleh masuk plak....
rs nya mcm nak g cr la minggu ni...
yg aku tau, dia ada jual yg frozen kat satu kedai jual mknan frozen kat pantai dalam...
kat komuter pantai dalam...
ada sapa2 tau?

10 comments:

rATu kEBaYA said...

murtabak memang sedap kalau isi dia tebal... tapi tolonglah jgn letak sayur kubis.. benyek nanti.. huhuhu

pernah dengar murtabak raja tu.. tapi tak tau pulak kat mana

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

senyum2 aku baca bab murtabak sentap tue ... sabo yer .... kalau haku pun tensiii ... nanti dpt murtabak raja tu up kt blog yer .. tak pernah dgr lakss psl murtabak gabak tu ;-)

:: iManja :: said...

ana, kat area mont kiara ada satu kedai ni jual murtabak besar ni..tk sure la raja ke permaisuri...heheheh...harga pon lebih kurang rasanya...

A D I A said...

i kalau balik kg hubby wajib beli byk murtabak raja ni. tapi dah lama tak beli. tapi i rasa takde la sedap sgt murtabak tu. (nasib laki aku tak baca komen ni hehe)

~ana~ said...

aishah, ada erk org buat murtabak letak kubis....ish....murtabak raja tu asal dr kelantan..tp dah di export ke kl sbgai frozen food...susah gak nak c tp nya kat kl nih..

~ana~ said...

kak d,

of course la akan cite nya kak..ana ni bab mkn mn la pernah miss cite kat blog..heh3x....

kak...mmg sentap tp kejap je la...:)

~ana~ said...

sue,

mont kiara erk..kat bazar ramadhan ke? or time2 biasa pun ada? ish jauh la plak nak terjah ke sana...

~ana~ said...

adia, x sedap erk...ish...tp nak gak rs...sohor benor...

Nana said...

mak datok 15 hengget satu??hehehe
makan tu sure kenyang sampai sahur ehhe

~ana~ said...

nana, tau xpe.. mmg rm15 harga dia..rs xtau la camna...