Thursday, September 30, 2010

~garnier product~

br2 ni aku masuk watson,
tgk2 kan brg2 penjagaan diri garnier ni makin banyak kan..
maksud aku, dulu pewarna rambut je..
pastu ada kuar pencuci muka , pastu moisturizer cream,
br2 ni tgk bodak compact pun ada...
pencuci muka utk org laki....

2 bln lepas aku sj gatal try moisturizing cream dgn facial foam dia...
aku rs mcm kulit muka aku cerah sikit...ke aku yg perasan xtau la
bajet nak jd mcm lisa surihani la konon...lg statement x sedar diri
tp aku rs ok gak la product ni....

biasa la...i x mampu nak beli product2 mahalan...
maka product murahan la menjadi pilihan....

tp aku tau secerah mn pun jd kulit aku,
masih x dpt nak hilang kan jeragat2 yg ada di muka..
hu3x...dulu pernah try satu product ni...
product local la....aku rs jeragat hilang..tp kulit muka ketara sgt menipis...
terus aku stop....
kang nnti x pasal2 muka aku jd mcm udang bakar....

eh td ckp psl product garnier kan...


deodorant


mask


bedak compact


facial foam utk lelaki


pewarna rambut


hah..lotion pun ada...


facial foam...yg dlm botol, rm13.90 tu apa ntah..toner kot...


yg ni utk golek bawah mata utk hilang kan lebam...

ok..kalau tgk harga dia, ok la kan..sesuai la utk org bajet murahan mcm saya nih....:)

gile takut ambik gmbr2 ni..takut kena tangkap..hah3x...dah la kat watson klcc...
guard bersepah2 sana sini..
x pasal2 la muka aku masuk berita...:)

_____________________
hr ni saya sibuk sikit...
sbb kena organize majlis sambutan hari raya utk our division....
sorry la x sempat nak buat kunjungan ke blog u all...
nnti mlm insyaallah saya jln2 ke rumah anda yea.
bye..bye...

7 comments:

Hairil Rizal said...

Saya suka...err... Lisa Surihani!

:P

rATu kEBaYA said...

tak pernah cuba lagi.. tapi tak sangka sampai dah ada bedak compact.. lepas ni nak trylah

SyidaGorjes said...

tak pernah try ape2 yg berkaitan dgn garnier.nanti takut jadi mcm fasha sandha.hehehehehheee.....lariiiiiik!

~ana~ said...

hairil...lisa surihani yea...heh3x...

~ana~ said...

aishah, ana pun rs nak try bedak compact dia pas ni...murah je kan harga nya...

~ana~ said...

akak gojesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss........

Tihara said...

blogger tegar mmg ske ambik gambo..

**cuba awk tukar setting jd popup comment..lebih cepat :)

nice blog ;)