Thursday, September 23, 2010

~happy birthday mr azam~



hr ni, 23 september 2010,
birthday mr azam yg ke ...
hoh..xyah cakap la sbb dah tua kan...

dear abg,
hppy birthday abg,
moga panjang umur, murah rezeki,
bahagia selalu di samping i dan anak2...
love u so much...

___________________

dialog pg td;

ajmal bgn tdo sambil tersengih2..
dia nih kalau bgn tdo mmg..
sengih je manjang...

aku; mal, cepat wish happy birthday to papa.
ajmal; happy birthday papa...

owh..sweet sgt dgr dia wish tau....
mr azam dah sengih kerang busuk....

aku; mal, ptg ni kita bw papa mkn kek ya..
ajmal; owh mama, kita nak mkn kek bday to you mal ye..
aku; x...kita mkn kek bday to you papa la...
ajmal; xlah..bday to you mal la...
aku; ok la ok la....

semua dia punya...eee...
mr azam x bg aku letak gmbr dia kat blog sempena bday dia hr ni..heh3x..
so kena menurut perintah la...
i kan isteri mithali..:)

10 comments:

rATu kEBaYA said...

happty B'day to Mr. Azam.. semoga murah rezki dan sentiasa memberi sinaran dalam kehidupan ana dan ajmal..

SyidaGorjes said...

happy bday en azam.
semoga pjg umur +murah rezeki...

Afne said...

happy birthday azam. sama dgn hana 23092010

~ana~ said...

aishah, thanks...erk..u tertinggal nama aqil la..heh3x...

~ana~ said...

akak gorjes, terima kasih ye...

~ana~ said...

afne, thanks..ha'ah bday diaorg kan sama..:)

itangmanih said...

happy bday to zam...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

heppi bestday mr azam ... alahai mr azam pemaluuu

~ana~ said...

thanks akak...

~ana~ said...

thanks kak d..:)