Tuesday, October 19, 2010

~tgk nyet nyet~

kat kwsn rumah kami tu,
ada mcm hutan kecil sikit...

alkisah nya kat situ,
ada monyet selalu berkeliaran....
kenkdg ada jugak resident area situ bg makan kat monyet2 tu..
mr azam selalu la bw ajmal tgk monyet2 tu kat situ....

pastu lama la jugak monyet tu menghilang...
x muncul2 dr hutan tu...
xtau la kenapa...
mungkin merajuk sbb hutan kecil tu jd makin kecil sbb ada org nak buat construction kat situ...

br2 ni mr azam cakap, monyet tu dah ada plak..

minggu lepas hr apa ntah,
balik dr rumah bbsitter,
mr azam bw diaorg g tgk monyet ni...excited gile la tgk nya...

skrg ni tiap2 ptg sebelum balik rumah, ajak g tgk monyet...
adus....dah la aku ni pemalas...kaalau time mr azam ada xpe la jugak....
yg paling x tahan, pagi2 time nak g hntr rumah bbsitter tu pun, ajak jugak g tgk monyet...hu3x...


muka xcited tgk nyet nyet....







ni semua mr azam yg keluar dr kereta g ambik gmbr..
nak harap kan aku, kirim salam....
kang tetiba monyet tu terpa kat aku...mampus aku....
kenkdg ada jugak anjing2 berkeliaran kat sini....
lg la buat aku takut nak kuar.....
kalau aku bw diaorg, aku mmg tutup tingkap...
korg tgk je la dr dalam....
mama x kan buka nya...

hu3x....
kena bw diaorg g zoo la rs nya....

8 comments:

Afne said...

ana, kt sebelah mana ni? seronok yea bebudak tu tgk monkey hehe

~ana~ said...

kat gate winner court A tu..bnyk betul kalau ptg2...

MadianiMamat said...

mal, tgk nyet2 baik2 ye...jgn kn terkam plak...skrg ni kan byk kes nyet2 terkam budak...jage baby jugak ye...mokcik rindu mal n baby!!!!!!!hehehe

drpd:
mokcik yg gatal...hahaha

Lyana said...

xcited sungguh budak2 ni..lagi2 ajmal... aqil pun taknak kalah tu..

comel jek tgk dorNG XCITED

SyidaGorjes said...

bahaya jugak kalau ada monyet ni, mana la tau jika dia menyerang kita....

~ana~ said...

mokcik, skg ni tiap2 ptg mal dgn baby paksa mama bw kami g tgk nyet nyet ni..hah3x....

~ana~ said...

lyana, aqil tu skrg ni dia mmg bersaing dgn ajmal..apa yg ajmal buat, semua dia nak buat...

~ana~ said...

akak gorjes, sbb tu kalau sy je yg bw diaorg, sy tutup tingkap..x kuasa eh nak bukak tingkap tu..nanti buat nya dia terkam kita..eee...