Wednesday, December 29, 2010

~free sample~

aku ni kan...suka benor ambik free sample...
mungkin sbb free kot...
aku ni bab2 benda free laju je....

hr tu ada masuk website ni,
tgk, dia ada bg free sample....
korang klik je mn yg patut, bg alamat pastu tunggu je la nnti smpai kat peti surat korang....

aku punya peel kenkadang, suka ambik brg free tp sayang nak guna...
cth mcm libresse hr tu, smpai skrg ada lg...
brp keping je la aku br guna...
pelik je aku rs aku ni...mintak reti tp nak guna x reti...sayang plak...
mcm la benda tu bleh jual balik...huh3x...



korang suka x ambik free sample nih?
x kira la ambik time diaorg buat promosi kat shopping mall ke...
apply online ke....
korang suka x?suka x?aku sukeeeeee.....:)

13 comments:

||imanja|| said...

suke sukeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! hehehehe....last week baru je dapat sample free BUDS....kalau nak register la kat web BUDS ye

mama_umar_maryam said...

suke je ..yg librese tu zt dah gune dah free sample, sgt ok! better dari kotex ;)

rATu kEBaYA said...

suka.. dan dah pernah dapat poise ni dulu... samalah kita.. minta pandai.. pakai tak reti.. heheh

Lyana said...

yana sukeeeeeeeeee sgtttttttttttt

dulu penah hantar borang2 free2 dalam surat kabar tu..

dapat r satu set triumph..best kan

SyidaGorjes said...

masuk website tupperware.akak buat survey dia, dapat hadiah!

nieda said...

mestilah suka...hari tu libresse tu dpt free gift tgk blog ana lah..hehe

~ana~ said...

sue, yg dr BUDS tu ana dah lama dpt tp x guna pun..hu3x...

~ana~ said...

zety, ana pun sejak guna libresse tu dah x beli dah kotex...sgt selesa kan...guna sekali je libresse tu terus jatuh cinta...pastu tiap2 bln beli sbb sayang nak guna yg sample..hah3x...

~ana~ said...

yana, 1 set triumph???best tu...

~ana~ said...

akak gorjes, eh camna saya dealer pun xtau nih.....hah3x...

~ana~ said...

nieda, pasni try yg poise plak..heh3x..

~ana~ said...

nieda, pasni try poise plak...:)

Tihara said...

suka gak..rasa nya semua suka..