Friday, December 24, 2010

~sudah tua~

kenapa aku cpt stress erk skrgg ni....
tension sikit terus stress...
makin tua kah aku....
erk..peningkatan umur ada kaitan ke dgn stress????

dah 2 hr aku rs loya2.....
pastu kepala berdenyut2....
ni aku rs migrain kot...
haish....migrain la..stress la...mcm2 la kan....

mn x nya..mcm2 kerenah org aku hadap..
sakit jiwa raga....kepala otak xyah cakap la..huh...

okla..nak g ambik ubat la kejap..
tp bkn utk aku...ubat utk family..buat stok...

10 comments:

nieda said...

jgn stress tau. nanti byk penyakit. hehe..

psst: resepi kebab nieda dh letak dlm blog. nanti cuba tau

rATu kEBaYA said...

relaks sebentar ana... jgn stress sgt.. takut effect kat kesihatan pulak..

ana... erm.. loya2 tu macam lain je bunyinyer.. hehehe

~ana~ said...

heh3x...risau gak ni nieda..asyik stress je manjang..haish....

anyway, thanks for the recipe..:)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kalau stress mmg akan ada simptom2 mcm tu .. take care ana

Mama NeeYa said...

betul tu nana... stress skit sakit pala... ke sbb kite dah tua ehh..dah tak tahan stress... huhu

~ana~ said...

aishah...
thanks dear..

loya...hah3x..selamat lg setakat ni....

~ana~ said...

kak d,

lama nya x dgr cite aka....rinduuuu...

btw, thanks kak..

~ana~ said...

huda, mmg x tahan...ni dah ok sikit lepas keluar lunch bergelak ketawa dgn kawan2..

mama_umar_maryam said...

hmm..ana..zety klu saket pale sbb masuk angin x mkn..huhu

shakila mubarak said...

kot sy nk dpt ank buah bru kot kak na.