Wednesday, January 12, 2011

~3 layer tea~

hari ahad baru2 ni, kak ajak mkn nasi kandar kat kayu nasi kandar.
tp sbb ms tu dah pukul 3 ptg...aku mn mkn nasi kalau dah lewat2 gitu kan...
so, mkn roti pisang pastu order 3 layer tea.
tgk2 mcm ni rupa nya 3 layer tea.... ampes...



aku ingat dpt yg mcm ni....


gmbr ihsan google...

aku pelik la..tp sedap la jugak...lain rs dr tea biasa,,,
eh..ke aku suka suki buat imaginasi rs dia lain...ntah2 sama je kot rs dia..aku jarang2 minum tea nih...korang pernah minum 3 layer tea nih?

erk..lg satu..korang kalau letak gmbr dr google, jd mcm gmbr yg aku letak tu x?
kenapa setiap kali aku letak gmbr dr google. dia keluar cinonet je?

13 comments:

mama tisya said...

rmi gk tgk blogger citer 3 layer tea tp tk pernh jmpe lg..gmbr dr google kdg2 ada kecik ada beso

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kadang2 kita order gak teh 3 layer ni .. ada rasa pandan2 sket ;-)

~ As ~ said...

masa aku pregnant Amira, nilah aku mengidam seminggu sblm beranak...KFC ade lah 3 layer ni...

Mama NeeYa said...

a ah... teh ni sedap jugak...certain2 kedai mamak jer kot ade. tp mmg susah nk dpt aa... 1st time minum ni, kt hotel ikot husband kursus. ramai gile beratur nk try teh 3 layer nih

Hidayah said...

tu teh takde layer tu...3 layer mmg asal2 roper cam google kasik.
better copy image url tu dari copy image.kadag2 tu sbb jadik kecik ;)

~ana~ said...
This comment has been removed by the author.
~ana~ said...

kak erryn, biasa kat kedai mamak yg ada 3 layer tea nih...

~ana~ said...

kak d, hah..betul la kot..perisa pandan yg saya rs tu..kira nya saya x buat imaginasi sendiri la..:)

~ana~ said...

as, huh..dahsyat ko..ngidam 3 layer tea..seb baik sempat minum..heh3x..:)...oookfc ada erk 3 layer tea nih..xtau plak aku..heh3x..

~ana~ said...

huda...oo bkn semua kedai mamak ada ke?heh3x..nana ingat semua kedai mamak ada 3 layer tea ni...

eh..tag tu x terbuat lg...nnti2 erk...

~ana~ said...

hidayah, ooo mcm tu tea..btw..thanks yea..:)

SyidaGorjes said...

1st time try 3 layer tea ni kat kuching.masa tu kat semenanjung takde lagi.

Eddy said...

hehehehe dah try gak. kat rnr bukit gantang.. tapi manis dia lain kan..guna syrup ..