Monday, January 17, 2011

~facebook~

Happy monday u all..

Aku tgh menonton mhi kat tv3 nih.eh rs mcm surirumah sepenuh ms plak tgk tv di pagi hr sdg kan kebiasaan aku tgh kelam kebut nak g kerja.

Topik dia, jenayah cyber. Tp ramai duk citer, pengalaman kat facebook. Ada br je aku dgr caller tu bgtau, melalui fb la dia dpt tau husband dia kawin dgn kwn baik dia. Suara cool giler. Agaknya dia dah lama tau, so, cool je la. Aku rs awal2 tau mau berangin gak.huh..Pastu ada plak, sbb fb le diaorg suami isteri bergaduh sbb si isteri asyik duk layan fb smpai lupa nak buat kerja rumah.

Aku plak nasib baik ofis block fb tu. Klau x, aku rs aku pun mungkin la manjang je dgn fb. So, skrg ni aku masuk fb kat rumah je. Tu pun bila ada waktu free. Klau x, xde makna nya.waktu free tu bila keja2 rumah siap..klau x, baik aku buat kerja rumah dr ngadap fb.

Lg satu aku jenis x suka nak update status, bgtau kat mn kita berada. Bg aku x selamat sgt buat mcm tu. Tp aku tgk ramai je org buat mcm tu. Tp biasa la, lain org, lain cara..kan..

Korang jenis addicted x dgn fb?maksud aku hari2 kena log in, kena update status..

8 comments:

A D I A said...

i tak berapa fb addicted, i bukan jenis rajin upload pic anak etc. nak update status pun sebulan sekali kot. tapi i suka twitter. i follow twitter ni pun niat asalnya nak stalk artis heheh. lelama terjebak pulak update status sendri.

Nana said...

hehe
sama2
tgk mhi tadi
psl topik fb
pastu ms dlm kete
dgr sinar fm topik yg sama juga..
mmg bahaya
skang ni org update status fb
siap kasi tau dia kat mana
nak2 guna iphone kot
yg siap ada map tu
kita dlu2 masa mula2 mmg rajin update
skang dah mls

SyidaGorjes said...

nak kata apdet status hari2 xde la, tapi kat opis takde block lgsg pastu bb pun ada jugak.tp dah rasa boring nak komen2 kat org.tgk mood la.

mama_umar_maryam said...

he3,pagi2 bukk fb dulu wpon xslalu sgt updet status

~ana~ said...

adia, i tgk org berdoyon2 upload gmbr anak kat fb..tp i xde hati sgt..xtau kenapa...tp kat blog rajin plak upload padahal blog lg la x selamat..heh3x...

~ana~ said...

nana, tu la..yg update status kat fon tu agak bahaya kan...

~ana~ said...

akak gorjes, ofis ni sengal sikit..semua benda nal block..nyampah betul la...tp xpe la jugak..kalau x, asyik layan fb je...

~ana~ said...

zety, wajib masuk erk tp x wajib update..heh3x...