Monday, January 3, 2011

~selamat datang 2011~

selamat dtg 2011..
happy new yaer korang...
dah 3rd january pun br nak wish kan....:)
tuan tanah sgt sibuk...
3 hari cuti penuh dgn xtvt...

pg td pulak, aqil nangis2 bila aku nak pergi kerja...
yela..dah brp hari dia duk melekat je dgn aku, hr ni ms dlm kereta, aku kata, aku nak kena g keje..makin kuat dia peluk aku..:)
sedih plak rs....

oklah korang ada keje nak kena siap kan...
nnti2 aku bercerita lagi ye..nak kena siap kan keje jap..:)

5 comments:

~ As ~ said...

samalah mcm budak berdua ni, dah 4 hari melekat, ari ni nangis tak nak gi rumah BS...

rATu kEBaYA said...

selamat tahun baru...

memang melekat.. syok kita layan dia 2/3 hari ni

mama_umar_maryam said...

hehehe..budak2 ni igt mama die forever cutiii ;p

Epul Azimi said...

eh masih mood tahun baru nih,arini rmi gk rasenye yg ambik cuti daftarkn anak masing2 kat skolah.lengang je jalan raya pagi2 tadi.hehhee

epi nuyer..:)

Mrs. Asida said...

Masih di awal tahun baru.. oklah boleh wish lg.. hihi

Salam perkenalan..