Wednesday, February 23, 2011

~ajmal dan aqil~

aqil skrg ni asyik la duk 'buat' kat abg dia...
pening aku kdg2...

diaorg ni aku tgk baik tu baik la..
main sekali, bergurau senda bersama...
tp aqil ni jenis suka 'buat' kat abg dia...
geram aku...xtau nak cakap mcm mana dah...

ms hari sabtu br ni, dia cakar ajmal...tinggal la tanda sikit kat tepi bibir tu...
hari ahad plak, bergaduh rebut apa ntah, dia cakar ajmal, tergores la dr bawah mata kanan tu terus ke dagu....
aish...kesian sungguh aku tgk ajmal...
dia ni kalau aqil buat kat dia, mesti dia mengalah....
kalau dia rs sakit sgt pun biasa aku tgk dia akan defend diri dia sendiri...
dia x pernah pun nak lawan balik..haish...kesian sungguh...

kalau ajmal tdo, aqil x tdo..bleh plak aqil g tarik rambut abg dia...
buat bising, panggil abg dia suruh bgn...
mmg xleh biar dia duk dekat ajmal kalau ajmal tgh tdo....

aqil ni plak jenis x makan saman...
cakap la apa2 pun, x jalan....ish..kenkdg ikut hati aku, nak je tangan ni hinggap kat badan dia...
haish..kuat iman lg..sabo..sabo....


tgk pipi sebelah kanan...merah lg garisan tu sbb br kena...








gangster kg dusun..:)

okla korang...ngantukssss...
mau tdo.....

7 comments:

~ As ~ said...

abang mesti la mengalah ye dak??? ehehehe..bagus lah ajmal, mcm azam jg, adik nak 'buat' dia mengalah je.

Ermayum said...

dear kalu dah lebam luka kena gak tanngan kita ni naik :D sayang anak bukan tak pukul langsung , but pukul sesikit hehehh- bab skit tangan dia tu hehehe pukul abang sokmo ye - nak kena niiii ngan aunt erma ni heheh

mama_umar_maryam said...

hahahaha,blh gengla dgn minah ganstar bangi kt umah ni ;p

SyidaGorjes said...

motip mau tido at 11am?
cuti kah?

~ana~ said...

as, agak nya abg mmg mcm tu kot...amira pun 'buat' kat azam jugak yea..

ermayum- tu la..i rs x lama lg ada jugak 'ter' hinggap tgn ni..heh3x..erk..auntie erma ni garang la..:)

zety, anak dara zety pun gangster erk...:)

akak gorjes- auto pulish..:)

|| sue-imanja || said...

cian pulak kat abg ye...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

biasalah budak-budak , kita pantau je. bergaduh manja tu.amboi lebatnya bulu kening abang tu.