Friday, February 18, 2011

~aku akan ingat smpai bila-bila~

kalau belah ko...laju je kan...semua betul je...semua terbaik je....
tp.....
kalau belah aku...mcm siput sedut...semua aku buat salah...semua x baik....semua nak berkira..
SEMUA ok.....


tp xpe..akan aku ingat..
ingat sampai bila2...
aku sabar lagi nih...
smpai ms nnti, tahu la....
sakit hati, bengkak hati menahan makan hati....
tp xpela...

aku berdoa je apa yg terbaik utk aku....
moga Tuhan mendengar rintihan hati aku ni...
moga ada pembalasan atas setiap apa yang mereka lakukan untuk aku...
aku berdoa...
berdoa pada mu ya allah...

_______________________________________________

maaf, hari ni aku rs x puas hati sgt...
ketidakpuasan hati yg melampau2..
sbb aku rs dah x tahan sgt nak menanggung...

kalau xnak bc dah...

9 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Ana rileklah, tak payah nak ambik port orang cam tu. kalau dia jahat sangat, nanti Allah SWT akan bagi balasan. skema kan makcik ni.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alahai sabar yer ana .. byk dugaan betul dlm mencari rezeki nih ;-)

Cik Pah said...

jarang ana kluar entry marah marah camni.. ini mesti dah tak tahan sgt kan.. sabar ye ana.. setiap perbuatan pasti ada pembalasan

~ana~ said...

kak ina, ayat kak ina bisa menyejuk kan hati saya..thanks kak..

kak d, mmg la...penat...

cik pah...jarang erk..rs mcm selalu je..heh3x..anyway, thanks yea..:)

nieda said...

ada blog kdg2 boleh lepaskan kemarahan.kurang sikit stress

Ermayum said...

insyaAllah it will get better Allah maha ADil

Nurull 101 said...

uishh..marah betul nampak nana arini... takot plak.. xpela nana.. sabo byk2...

mama_umar_maryam said...

tarik nafas pjg2 ana..istighfar byk2..x lame org tu ade kt atas..

maya amir said...

sabar..sabar..ada blsn utk org yg gitu ghope perangainya..