Sunday, February 6, 2011

~cuti dah habis~

hari ni last day aku bercuti panjang...haish...kejap je rasanya....x puas la lagi...
x puas berehat kat rumah....xde la berehat sbnar nya sbb mmg sibuk dgn kerja2 rumah...
layan anak, kemas rumah, sapu rumah, mop rumah, basuh kain, lipat kain, iron baju, masak...
mana2 kerja2 yg tertunggak nak buat sebelum ni, ms cuti ni la aku buat semua....
penat sungguh2 rasanya...
aku terfikir, camna la suri rumah yang ada anak ramai2 duk rumah jaga anak sambil buat kerja2 rumah kan....teringat la camna ma besar kan kami adik beradik dulu...hu3x...

mmg best bila duduk rumah dgn anak2 je...setiap masa, anak ada depan mata kita...anak makan masakan kita..

melayan ajmal dan aqil mmg mencabar bg aku..2-2 hero, erm...2-2 berbeza karakter....
mmg jenuh..tp apa2 pun aku ambik semua ni sebagai cabaran..cabaran seorang ibu membesar kan anak nya...

oklah korang...nak menulis lg ni..tp si aqil ni nak susu plak....ok..kepada sapa2 yg br nak balik kl tu, hati2 di jalan raya....aku dgr highway dr semalam dah jammed kan....take care u all....

2 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

salam ziarah .okey makcik tak kisah. selamat bekerja semula ye bila cuti dah habis.

SyidaGorjes said...

semalam balik dr melaka pkl 10am.tak jem langsung.alhamdulillah.