Friday, March 4, 2011

~milkAdeal-1901

korang perasan x kat iklan nuffnang skrg ni bnyk sungguh kelip2 pasal milkAdeal ni kan...
macam2 diaorg offer kan...aku awal2 xtau pun menatang mende milkadeal ni...
hr tu ms tgk iklan redvelvet tu, ingat kan nak beli...tp mcm x percy pun ada...
aku ni kan mn suka beli brg online....takut kena tipu la, x menepati citarasa la,
mula la rs menyesal...
x elok menyesal kan, so, baik aku x beli...:)

tp baru2 ni ternampak la milkadeal buat offer ni;



mula tergedik2 nak beli sbb murah kan....
tp was was jugak sbnar nya..sbb takut kena tipu...
tp sbb hr tu dan tgk afne beli redvelvet kat milkadeal ni,
so, mesti la boleh dipercayai kan....
maka, aku pun klik la kat iklan tu,
pastu dia akan keluar la purchase kita tu...
kita boleh tulis kat situ, bnyk mn kita nak beli..
dia akan bg total amount yg kita kena bayar...
then kena sign in, bg email address dan nama...
pastu akan screen keluar mcm ni...



korang jgn bimbang sbb dia mmg secured payment..
so, mmg selamat la kan...
tgk yg sebelah kiri tu kan, tu cara2 kita nak buat pembayaran...
ikut maybank2u ke, cimb clicks ke, ct card ke...
bnyk choice bank yg ada, so korang x payah risau la...
aku pilih byr ikut maybank2u je...

lepas tu, korang ikut je la arahan yg ada tu.
dah settle....
mcm yg aku beli ni, nnti start 7 march br boleh redeem..
pastu 1901 yg aku beli ni, hnya boleh redeem kat 1901 kat klcc.
so, tunggu je la waktu nya, nnti g je la redeem....

pada sapa2 yg berminat dgn brg2 yg milkadeal offer tu, try la...
off smpai 75% ada, sapa yg x berminat kan...
yg aku beli ni off 44% je..tp ok la jugak kan...
terbaru pg ni aku tgk dia offer penang coconut jelly-rm2 utk 2, off 78%..
menarik kan???
sapa2 yg berminat nak buat pedicure, manicure pun ok gak..
ada off smpai 60% ....

aku nasihat kan, sapa2 yg berminat nak purchase thru milkadeal ni,
seelok2 nya, bc dulu conditions dan highlights utk brg yg korang nak beli tu..
xde la korang confius ke, apa ke....clear la sikit kan....

ok korang, apa lg...cepat click milkadeal utk cuci mata..:)
happy friday...

6 comments:

SyidaGorjes said...

tgh puasa shopping....
bole caye tak?


hehehehe

rATu kEBaYA said...

baru faham pasal iklan ni ana.. sebelum ni apesallah iklan ni je yg keluar.. tak berhenti2 lak tu..

nieda said...

belum pernah cuba lagi milkadeal ni..huhu

Afne said...

dh order dh? mcm nk tp kena gi klcc plak kan.

Ermayum said...

selalu nampak belum pernah lagi click :)

~ana~ said...

akak gorjes- x caya..x caya...

aishah-tu la..skrg ni mmg bnyak iklan milkadeal nih..

nieda-nnti ada deal menarik, boleh la try..

afne- dah order dah..xtau bila nak g ambik..:)

ermayum-nnti nakpak deal yg menarik, boleh la try..:)