Wednesday, May 4, 2011

~chocolate lava cake-dominos~

minggu lepas hr apa ntah..nak redeem voucher 'sorry, we're late' dominos pizza tu. sbb dah nak expired kan, maka gigih la jugak nak redeem. kalau x rugi la kan.

so, gigih la aku order. mr azam kata, ada pizza baru, 'prawn sensation' . maka harus try la kan. so, ambik regular pizza 2, dpt free 1. ni aku rs bkn nak mkn ni..nak melantak nih kan

pastu add-on jugak chocolate lava cake. nmpak mcm sedap je.

order pukul 710 minit malam, smpai nya pukul 830. aku dah mmg hangin dah. perut lapar, anak2 pun dah buat perangai sbb x mkn2 lg..aku lg la berapi kan...pukul 800 call dominos tp diaorg kata nnti akan call balik dlm ms 10 minit. tgk2 840 br dia call balik tnya pizza dah dpt ke belum. bnyak la ko punya 10 minit kan.

ms dpt tu, mmg aku terus2 la tanya kan. dia kata hujan. mmg la ms aku order tu hujan, tp dlm kul 730 lebih tu hujan dah berenti. dia kata tmpt dia hujan lebat. lantak..malas aku nak dgr. sejuk sikit hati bila dia bg voucher late tu lg.

ni la 1st time aku dpt servis mcm ni. kalau x, dominos mmg cemerlang la servis dia. mmg cukup2 puas hati.. tp xpela..aku faham time tu hujan, maka boleh la di maaf kan..jom mkn pizza..












chocolate lava dia mmg sedap. bg aku la..tp mr azam kata x sedap. tu la lain org lain citarasa kan.

aku tgk skrg ni rest2 makanan segera ni bnyk buat promosi kan, kfc, mcd, manhantan(eh betul ke aku eja nih), delifrance, KR, pizza hut..mcm bersaing plak satu sama lain kan..tp biasa la statergy pemasaran kan.


eh dah dah..nak buat keje sikit la...ni aku update dr ofis la sbb mlm td x sempat nak buat entry. pastu plak sibuk...ms ni la vendor dtg nak tu la ni la...ok ok dah..

9 comments:

rATu kEBaYA said...

ana.. nak tau.. aishah tak pernah makan domino tau... ada je dekat kat rumah.. tapi tak terfikir nak pegi.. tapi bila tgk ana buat n3 ni.. gigh rasanya petang ni nak terjah dominos

Nana said...

itu la pasal
skang seme nye ada diskaun
saje je kan
nk suh org seme pakat makan fastfood hehe

zaidah said...

lama benor menunggu...memang bleh menyebabkan kemarahan....pizza dominos nie pun not bad...sedap jugakkan....

~ As ~ said...

aku suka dominos, nasib baik takde kat sabah..tiap kali gi KL mesti aku order..rumah yani kan dekat ngan dominos, singgah beli, balik makan tengah malam..

SyidaGorjes said...

jgn makan fastfood selalu ye.
ehheheheheee

mama_umar_maryam said...

ala...nk tgk choc die terkuar leleh2 tu ana..hahaha

Ermayum said...

semua pizza nipis i suka termasklah dominos :)

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Ana, domino!! try yang piza pisang sedappp.nama dpannya bukan, akak dah lupa. sapa tak hangin order lambat sampai. tengah angin, nak makan pun hilang mood.

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. blog yang cantik.. singgah la ke blog saya ;)