Tuesday, May 10, 2011

~happy birthday to my beloved sista~



happy birthday to both of u..

love u so much...

thanks for everything...


ni la hanya dua org adik perempuan yg aku ada..kembar

sorang kak sorang chiq

dulu masa kecik aku asyik gaduh dgn diaorg..terutama dgn kak..

tp bila dah besar ni, sgt rapat terutama dgn kak sbb kak duk kat kl...

chiq dia masih setia nak duk kat kg...

senang nak tgk2 kan ma dgn ayah...

alhamdulillah rezeki dia ada kat sana...


moga kalian berdua di panjang kan umur

di murah kan rezeki

di rahmati allah sokmo

bahagia selalu


amin...

p/s;chiq, sorry k.na ambik gmbr kat blog chiq.

eh, ayah msg mende plak utk birthday kali ni?..:)

6 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Selamat harijadi tuk akak ana, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. ana dia kembar tak seiras ke?

MadianiMamat said...

wehhhhhhhhhh, ayah x msg pon kali ni..mesti xdok dlm reminder hp die nih...ishh xleh jadi ni...hehe

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

epi besday jugek :))

rATu kEBaYA said...

Selamat Hari Lahir utk twins ni.. semoga dimurahkan rezeki.. amin.......

Ermayum said...

happy besday to yr sis wow kembar iye u ada harapan dapat kembar gak la eh :) bila tu ? heheh

A D I A said...

oo u la yg ada adik kembar tu. i ingat2 lupa sbb rasanya pernah komen pasal kembar2 ni. happy besday to kak and chik :)