Thursday, May 12, 2011

~training lagi~

ingat x lagi entry ni...
pastu bos aku boleh plak tetiba xnak bg aku pergi plak
tension gile aku ms tu..hangin je
dia kata pergi yg in house je la
kebetulan ms tu, ada in house training utk ms office 2010 kat sini.
aku ni aku rs tiap2 thn aku pergi training ms office 2010 ni.
kitaorg kat sini aku rs mmg dah lama dah guna ms office 2010 ni.
kalau x silap aku, 2 bln sebelum diaorg launch, ms dah bg license kat ofis ni utk guna ms office nih..
aku dah 2x la pergi training ni..tp training x formal la...x dpt cert pun...

course kali ni, ada 3 sessi. 1 sessi=2 hari. diaorg buat jumaat dan sabtu.
maka nya ada 3x la aku kena dtg ofis hr sabtu
bab ni la aku lemah
sbb aku malas..hari sabtu hari utk aku g pasar, buat kerja2 rumah...main2 dgn anak.
huh..aku x suka..
tp nak x nak kena pergi. kalu x, bila lagi nak pergi.
kang nnti ada hal lain plak...susah...hu3x...

erk...bosan nya aku....
erk..apa aku bebel kan ni....
erm.....maaf la korang...mood x stabil hr ni....

4 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

la makanya tk pegi ler kursus yg psl groming tue ana ???

SyidaGorjes said...

sabtu ni pun akak kene keje jugak.
*nanges*

p/s: jam da sampai.tq.legging tu simpan utk adik aqid.=)

mama_umar_maryam said...

erkk..mmg lomahla klu kene g ari sabtu nih..sabo ye ana,kejap je waktu skg nih

Ermayum said...

:) check tak maybank?

2010 tu buat fail lama tunggang telannganng - bosan tul byk file kena start fresh balik