Thursday, July 21, 2011

~hadiah untuk dia~

oleh kerana aku dah dpt hadiah aku kan,
xkan xnak bg apa2 kat dia...
maka gigih la aku mencari hadiah yang sesuai utk dia...

kebetulan jam dia tgh rosak,
maka baik la aku menghadiah kan jam utk dia.
fair la kan..dia hadiah kan aku hp sbb hp aku dah uzur...
aku hadiah kan dia jam sbb jam dia rosak....

ingat xnak wrap..tp alang2 wrap je la...
lupa plak ambik gmbr dia yg terkejut tgk hadiah ni...
heh3x...

abg, i hope u like it la...
i x mampu nak bg hadiah mahal2...:)









4 comments:

nieda said...

cantik...jam casio tahan lasak...

maya amir said...

tgk jam ni, teringat penah bagi kat arjoo..lps tu jam tu buleh hilang..demn it!! byk kali bagi jam kat die, last2 ilang, rosak laa..bengang pastu ckp takyah jam laa bang..bior togel jek, die buleh idup plak tu tadek jam..kalau kite, meroyan tadek jam..heheh

A D I A said...

i love it! (jawab b.p en azam)

Ermayum said...

kalu ayang bagi murah pun abg terima tau hehehhe