Friday, July 15, 2011

~random~

alhamdulillah aku skrg sudah masuk ke fasa semakin sihat....
bersyukur sgt2....

1. jerebu sgt teruk minggu ni kan. alhamdulillah pagi td hujan turun...hopefully jerebu pun makin kuang la sikit...sesak nafas....

2. tgh mencari mood utk memasak. masa sakit baru2 ni mr azam dan anak2 asyik mkn kat luar je..kesian plak tgk diaorg asyik mkn kat luar je...tp mr azam kata, xpe la sbb time tu aku sakit kan. tp kesian sbb x mkn air tgn aku..hu3x...

3. ajmal sgt kuat merajuk lately..cakap bkn nada yg tinggi pun, dia merajuk..aqil plak suka melawan skrg ni....erm...

4. weekend ni cadang nya nak duk rumah, buat acara pem BERSIH an rumah...
since sakit hari tu rumah x terurus langsung rs nya....

5. tinggal lagi bbrp hari je lagi kan kita nak puasa. moga tahun ni dapat berpuasa dgn penuh keberkatan.

6. cuti raya mr azam kena beku. aku teramat sedih sbb thn ni turn raya kat trg.huwaaaa...huwaaaa....mengangis x berlagu la aku...moga2 ada pindaan balik...

erm..tu je la kot takat ni..happy weekend u all...

5 comments:

SyidaGorjes said...

aqid pun kuat merajuk skg ni.adakah ini sindrom 'dapat adik baru'?
sabar la ana, tak dpt raya ganu thn ni, mybe thn depan bole ganti raya kat sana.

maya amir said...

aah dah tak lame nak puasa.. kejap jek kan.. alhamdulillah, kesihatan ana bertambah baik..jaga diri, nak2 jerebu nih..

nieda said...

part last tu kalau x dpt cuti raya sedihnya..hopefully ada pindaan

~ As ~ said...

takpe, raya haji ada lagi...manatau bertuah dpt jmpa rambut pepel..hahaha..aduiii aku tergelak pl aku..

Cik Ina Do do Cheng said...

dah lama cik ina tak buat fasa pembersihan rumah, sebab semedang sibuk je kebelakangan ni. Alhamdulillah ko semakin sihat.