Thursday, July 28, 2011

~that little gerai~

hari selasa malam, aku ajak mr azam mkn kat luar...ada satu tmpt baru aku jumpa...
bln 5 hr tu pernah pergi, tp diaorg tutup..aku bc kat blog2 mcm best je review sorang2...
tgk kat fb pun sama.....

aku plan nak ajak mr azam mkn kat sini ms annivesarry hr tu...
tp diaorg tutup utk renovation...
so, ni la br berkesempatan nak pergi...



menu





ribena laici-rm4.50, air suam-rm0.50, teh o ais-rm2.00





oleh sbb kami nak rasa mcm2 menu, maka, kami ambik jugaak menu for kids. kecik sikit portion dia kan...yg kat atas ni, spagheti for kids-rm6.00. ajmal mkn dgn aqil, aku dan mr azam sempat rasa 1 sudu je..sedap jugak....tp mr azam kata, dia lagi suka yg secret recipi Central Market.





yg ni aku order..dowry grilled with salad & mashed potato. rm 16.00





ni mr azam punya, grilled chicken with pasta & fries-blackpepper gravy.





big ass burger...ramai cakap sedap. daging burger dia buat sendiri. aku tgk dia guna mince meat ramly jugak. yg ni for kids punya, so, kecik je la..aku mkn dgn mr azam sbb ajmal xnak..tp mmg order sbb kami yg nak rasa pun. hah3x....ni rm6.00..sedap tp masin sikit...





x cukup lg, order lasagna..sengal..padahal siang tu mkn lasagna jugak dgn akak gorjes..tp sbb nak rs sbb org cakap sedap..aku pun order la...rs mcm yg instant je. aku nmpak diaorg panaskan kat microwave. bila smpai kat meja.xde la panas sgt sbb mungkin diaorg panas kan sekejap je kot. lasagna ni rm15.00





total bil...:)



nama rest; that little gerai


lokasi; dr mrr2, exit taman permata. rest ni dekat dgn syed bistro. ada shop lot kat blkg syed bistro tu, nnti korang nmpak la kedai ni. end lot kat shop lot tu...



ok, sempat lagi kalau nak pergi sebelum puasa ni....

6 comments:

watyz said...

nampak menarik sume makanan. amik cam x byk tp tgk bil. fuhh...

mama_umar_maryam said...

nama rest yg unik! skg ni kitorg tgh jelajah restoren cine muslim kt area bangi nih,hahahha

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

menu western semuanya ... oklah tue byk pilihan ana .. aku tgk gmbr pun terliur ;-)

Anonymous said...

i think lasagna tu bukan instant but pre-prepared (cooked half way) sbb senang when there's order for it, panas kan hingga masak (that's my opinion laa).

Cik Ina Do do Cheng said...

berbaloi rega kat situ, cik ina ingat tadi RM100++. kalau cik ina ambik ikan dowry grill sedap.

DadaIQ said...

Tq for your posting on TLG. InsyaAllah, we shall continue to improve the food based on customers' feedback. Do come again.

On behalf of Chef Aidy