Thursday, August 4, 2011

~pangkat~

pangkat besar

tp x bermakna anda perlu bermegah dgn pangkat anda..

keje dah bertahun tahun tp......

kalau registrar dgn consultant pun x tau beza

baik balik kg tanam jagung..

jual jagung lagi bagus...

tak guna keje sepital kalau x tau...

ye dok?

8 comments:

watyz said...

hehehe

Huda said...

alamak!sabar la ana..manusia kan :)

Anonymous said...

awat marah2 ni.. bior ler dia nak bermegah dgn pangkat tu.. agaknya balik nanti pangkat tu ikut sekali gamaknya.. sabar.. balik nanti cadang nak buka apa? :)

Nurull 101 said...

uishh... lain mcm je bunyi nana tu...ade kes lagi kah?

nieda said...

amboi.... marah nampak. sabar dibulan pose yer

| SUE | said...

alhamdulillah, teman tanam jagung menjadi..hehehe

Ermayum said...

org keje spital kena la tau kan field masing2

i tau tau registrar tu yang keje kat luar tu consultant tu up skit kan errr betul ke

~ana~ said...

watyz-:)

huda-sudah cukup sabar dah..tu yg x sabar dah tu..

anon-saya marah sbb dah x tahan sgt...b***h sgt...bljr tinggi2 x guna..

huda-biasa2 je..:)

nieda-mmg marah..dah sabar dah..tu sabar dah hilang ntah ke mn dah...

sue-alhamdulillah...:)

sis ermayum-markah penuh...:)