Monday, August 1, 2011

~salam ramadhan 1432H~

salam hari isnin...
salam ramadhan kepada semua pembaca2 blog aku...
maaf la seandai nya sepanjang aku berblog ni, ada bicara yg buat anda terasa...

thn ni x pasti lagi, bazar ramadhan mana kah yg bakal di jejak...
thn lepas, yg paling menarik hati, kat bandar tasik permaisuri..depan sekolah alam shah...
fuh..mmg situ la bazar ramadhan yg paling best...
thn ni x sure lagi..tunggu la lawatan tapak nanti...

tp aku ni kalau thn2 lepas, g bazar, beli kuih muih or murtabak je...
lauk pauk mmg masak sendiri...
masak simple2 mmg sempat la...
thn ni kalau boleh nak kurang kan membeli kuih muih tu...
tp tu la..xtau la mcm mn lagi...

sempena bulan ramadhan yg mulia ni, mari la sama2 kita lipat ganda kan amalan2 mulia..
semoga ramadhan kali ini membawa seribu rahmat kepada kita semua...

6 comments:

.::Lynn::. said...

selamat berpuasa

azu said...

azu prefer beli kt pasar ramadhan..nk masak, si kecik kaco pulak..hee..selamat berpuasa!jom singgah blog Azu!
http://azumie.blogspot.com/2011/08/kelebihan-bulan-ramadhan-yang-dilupakan.html

| SUE | said...

salam ramadhan ana

mama_umar_maryam said...

slmt menerjah psr rmadhan ana!! aku pon klu singgah beli jela kuih 2 jenis,hehe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

salam ramadhan ana & family ;-)

~ana~ said...

lyn-selamat berpuasa..:)

azu-ana kureng membeli sbb kalau beli lauk rm3 secuit je...x puas mkn..ana kan kuat mkn...:)

sue-selamat berpuasa sue..:)

zety-aku pun prefer beli kuih muih je. lg bagus kalau x pergi, aku msk sendiri kuih muih tu..hah3x..

kak d-selamat berpuasa kak...:)