Tuesday, September 6, 2011

~ajmal dan camera~

bnyk org dok cite pasal raya lagi kan..
since cite raya aku dah khatam dlm satu entry
so, dah xde la cite raya nya yea....

anakanda ajmal irfan sgt teruja ambik gmbr skrg ni....
hp aku tu dah jd mcm hp dia...
hampir setiap masa dia je yg pegang...
lately, suka benor ambik gmbr...
tp biasa la budak2 kan....
layan kan je la...
ni ada la bbrp keping yg dia ambik yg ada dlm gallery gmbr..
bnyk yg aku dah delete dah..
kdg2 aku tgh dok ngadap laptop,
dia snap gmbr....aku tgh masak la...baring la...bf aqil la....
skrg ni asal aku masak je, masa nak hidang tu mesti dia suruh tunggu dulu
sbb dia nak ambik gmbr...
hah3x.....



















ok korang, sekian dulu...x larat nak buat entry berat2 hr ni....
so, kuar kan je la entry simple2 gini...
jap lagi aku jalan2 kat rumah korang erk....

7 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

samalah aku ana .. entry raya tak dan berhupdate lagie ..

Anonymous said...

salam aidil fitri, minal aidin wal faizin, Ana and family. still cuti lagi ke? bestnya.. mesti bonus dapat rating excellent ni.. if yes congrats..

Afne said...

mcm hana la dia yg sbk memenuhkan gmbr2 dlm hp. nk bg dia pegang kamera seram! hehe

maya amir said...

ok..bakat dah ade..boleh pegi jauh nih..hehehe

watyz said...

sama la ngan aty kalo abg iman dh pegang kamera... :)

Huda said...

pandai tu :) ada bakat :) hehehe

itangmanih said...

Conversation ibu-anak

ajmal: apa lg,DSLR sebijik la mama utk mal...nk lawan aunty kila...

mama: nk DSLR ke iPad?? iPad leh main angry bird...