Wednesday, September 28, 2011

~blog~

fikir sikit..

masa menuturkan kata2 tidak enak pada org lain;
e.g; babi, bodoh, bangang,

fikir x kita, apa perasaan org tu...

apa perasaan kita, kalau org kata mcm tu kat kita....

ko kata kat org ok je kan...
tp sekali org kata kat ko, terus ko sentap...

pehal ni nokssss.......


------------------------------------------------

blog aku tmpt aku nak bercerita, meluah kan isi hati.
xtau la brp ramai kawan, lawan, musuh yg bc blog aku nih...
tp setakat blog picisan mcm aku ni, apa lah sgt kan...
org lain pun bc jugak blog aku tp xde kecoh2 pun...
ko br je bc blog aku tp seluruh alam ko nak bgtau yg ko dah bc blog aku...
glemer sgt ke blog aku ni nyah????
ko kritik apa yg aku tulis...
ada ke aku menulis pasal ko nyah?????


-------------------------------------------------

7 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

erksss naper nih ana ... alahaiii sabar yer ...

MadianiMamat said...

k.na, adakah hamba manusia itu?? isk3

Huda said...

kite bakor aje :) hehehe.
abaikan org2 cam ni..kalau kite layan lgla naik minyak dia..moga dia insaf.

nieda said...

teruknya

Ermayum said...

lalat datang hinggap la ni - ketuk ja halau :)

watyz said...

ade yg x suka aku tp aku tau dia baca blog aku... :)

Afne said...

lantak pi la ana.

welcome to come & welcome to go. tak suka jgn dtg lg. afne pn gitu ada yg baca nk perhati dgn niat tak best tp ada aku kesah?