Thursday, October 6, 2011

~jom...sauna~

buat pertama kali dlm sejarah lepas 6 thn keje sini,
aku g sauna kat sini..hah3x...

actually tmpt kerja aku ni ada sedia kan gym dan sauna utk staff...
rs nya dah dekat 2 thn kot sauna dan gym tu beroperasi...
tp aku x pernah pun nak jejak kaki...

bukti aku g sauna..:)

gym...

ptg semalam join member2 aku yg dah selalu pergi ni...
best oooooo.....berpeluh2 badan ni...
pastu pening2 sikit..hah3x....
minum air bnyk2 lepas tu ok je la....

aku duk kejap je situ..kat 1 jam je..
sbb nak kena ambik anak lg kan...
tu pun lepas mandi manda semua,

best la..lepas ni boleh pergi lagi....:)
plan nak g gym jugak la lepas ni...

eh eh...hr ni 6hb la..birthday ayah aku......ok chow..nak call ayah...

4 comments:

mama tisya said...

oh ada sauna ye..bgs la

A D I A said...

mana leh caya setakat bukti tu je u gi sauna. pic u dalam sauna puh-leeeeez!

watyz said...

best nye tempat keje gini. bbole relaks2 kan.

* ana jom main teka teki kat blog aty... :)

Ermayum said...

wow bertambah cun la ana lepas niiiiiiiiii:)

happy besday to your dad - moga panjang umur sihat ye pakcik bapak ana :)