Friday, November 11, 2011

~11.11.11~

saja gedik nak buat entry 11.11.11 jam 11:11am....:)

cantik kan date nih...
ramai org pilih date ni, utk melansungkan perkahwinan, bertunang, nak bersalin (czer)...
confirm esok jalan sesak sbb event (wedding @ bertunang) kat merata2 kan...

yg aku plak xde mende pun menarik....
sbb pada aku, date yg cantik hanya satu...07.07.07....:)
date kawin aku dgn mr azam n now dah terpatri pada kereta kami...:)

even date hr ni x bermakna pd aku, tp bermakna pd seorg ahli keluarga aku...
later2 aku cite ya...:)

happy weekends u all....:)

5 comments:

watyz said...

sana sini wat topik tarikh hr ni kan... :)

mama_umar_maryam said...

hehehe, aku lak,wedding anibeseri thn lepas lawo datenye. 08.09.10 ;)

rATu kEBaYA said...

happy weekend

maya amir said...

sure ana dah ade kat PG by now.. sungguh laa ralat tak dpt jumpe..huhu

Ermayum said...

kita sibuk makan date ni :)