Saturday, November 26, 2011

~keserabutan kefikiran~

hah3x..ada ke perkataan mcm tu...
sesungguh nya aku dah lama x rs mcm ni...
serabut pale...(serabut kepala)

mcm2 benda yang nak kena fikir
mcm2 benda yang nak kena buat...
berdoa agar di beri kekuatan untuk menghadapi semua ni....

hari ni plak badan rs x sihat...
dah 3 mlm berturut2 tido lewat malam...
kepala pun dah jadi berat...cuba tido awal malam td...
tup2 terjaga pukul 4am...
terjaga sbb mimpi kan perkara buruk...
terus istghifar, bangun semayang isyak dan buat solat sunat jugak....
actually mlm td tdo awal sgt...
kepenatan smpai isyak pun melayang...
nasib baik jugak terjaga masa kul 4 tu...so, sembahyang la isyak...
berdoa harap2 la mimpi tu hanya lah mainan tdo sahaja....

cuti 3 hari ni harap2 nya dapat la settle kan to-do-list...
haish...kalau tgk to-do-list tu..mak ai..sempat ke nak buat semua ni sebelum tiba waktu nya?

moga aku di beri kan kekuatan. kelapangan masa, kesihatan yang baik,
agar aku dpt menyelesaikan semua ini dgn sempurna....

amin ya rabbal alamin.......

1 comment:

Ermayum said...

moga semua nya baik baik dear :) ada kelapangan dalam setiap kesempitan-
semua dugaan walau sedikit menghapuskan dosa :)