Monday, November 14, 2011

~11.11.11-akad nikah~

alhamdulillah, tanggal 11.11.11, abg mie aku selamat di ijabkabul kan dgn pilihan hati nya.
panjang sbnar nya cerita tp aku cuba nak pendek kan...
tp kena buat part jugak sbb ada majlis berinai dan bersanding.
rs kalau buat dlm satu entry, panjang sgt...:)
majlis kata nya start pukul 9am. dan abg mie kata, dia pasangan yg 1st sbb pagi tu ada 11 pasangan yg nak di nikah kan kat masjid tu. kitaorg smpai masjid kul 830am.
tgk2 pak imam smpai 10am...kitaorg dah kematu duk dlm masjid xtau nak buat apa.
aku rs kat 1045am kot majlis br start. jenuh tunggu pak imam asyik la dok ulang cakap benda yg sama aku rs...
tgk2 list, abg mie yg ke-9. mak oi....sabar je la... pung pang pung pang.....smpai la turn abg mie, pastu majlis sarung cincin plak.... pak imam ni buat secara serentak. aku rs mcm pasangan mualaf kawin beramai2 plak....heh3x...tp apa2 pun alhamdulillah....majlis berjalan dgn lancar..


5 of us...si kecik adam x termasuk...:)

cincin for both of them....

11 pasangan....


tekun dgr ktuhbah dan arahan dr pak imam.



turn amie..yeay...yeay....


pengantin pempuan..


happy nampak...:)

tahniah to abg mie & kila...





6 comments:

Nana said...

wah ramai tu pengantin tengah tunggu q
mmg ramai kawen date 11.11 kan

watyz said...

tahniah.. cantik tarikh... :)

lieynanilaz said...

tahniah pada pasangan...:)

KizZ said...

Wah...tu semua pengantin kah?Wuyooo 11.11.11...ramainya orang berkahwin..seronok...

nieda said...

tahniah

maya amir said...

11 pasangan?wahhh...gila best gitu..hehe..tp masih ralat x jmpe ana...ana balik kl sabtu ke ahad?