Wednesday, November 30, 2011

~rest. in house-makanan arab~

last week or last 2 week kot, bos belanja mkn....
keluar mkn dgn kawan2 dia, dia ajak sekali aku dgn sorg lg officemate..
dia bw kitaorg g mkn kat publika solaris.
ni 1st time aku dtg sini, biasa pernah lalu je tp x pernah singgah....
bos ajak mkn mknan arab.....

gmbr di ambil secara cover2 sbb i malu dgn bos dan kawan2 dia jugak....aaauuuuwwww..
bos tu tau la aku ada blog tp kawan2 dia tu, xkan aku nak cite, aku nak ambik gmbr, nak letak kat blog...malu i...i kan spesis pemalu...aaaauuuuuwwww.....


buku menu...


nasi dia wet sikit compare dgn al rawsha or wadi hadramawt...kat sana nasi nya dry skit...:)


2 sos tu dia hidang dgn nasi....aku sentuh sikit2 je..

abis mkn, pusing2 kat situ jap....ada jumpa rest POYO. hah3x..kelakar je aku rs nama rest, rest poyo. br teringat, zety dulu pernah cite, dia pun ada nmpak rest ni ms dtg sini...

pastu nmpak la gergaji2 ni, kayu2 yg diaorg deco kan kat tgh2 ruang tu....aku rs logik gak kata zety, mungkin diaorg guna lebihan kayu kayan or gergaji yg di guna kan ms construction tmpt ni dulu kot....deco2 jd gitu....


nice x..aku nak bergmbr kat sini, mmg xde org pun sbb weekday kan..tp i malu kat bos i dan kwn2 nya...aaaauuuuwwww...


ni aku rs agak berbahaya pada kanak2....kang nnti anak ko tetiba dia tarik besi tu, tgn kena gergaji tu...ishhhhh...




hah..cakap pasal mknan arab kan, ni kat groupon ada offer mknan arab...harus la beli weh..tambahan plak, ni kat hadramawt chula square. aku mmg x pernah mkn kat situ....thanks to sis erryn sbb inform psl ni...terus tergoda ai....hah3x...

tergoda x? klik sini utk details......:)

5 comments:

mama tisya said...

wah mkn restoran arab lg ye..publika tu shoppingmall br gk kn..byk kedai mkn...tp tk pernh jejak lg..hah promo deal hadramawt tu mmg murah..tp tk la sesedap ar rawsha

lieynanilaz said...

makan free..bos belanja plak tu...mestilah sedap...hehe.

rATu kEBaYA said...

tak pernah makan kat mana2 kedai arab lagi.. sian kan.. bila lah nak merasa nasi arab ni.. ana jom kita g makan sesama.

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina belum pernah merasa makanan arab , teringin tengok lah satu hari nanti suruh anak bawak gi tarbus.:~ )

Ermayum said...

wah asyik makanan arab ja lately eh ? meh lunch shah alam kat zam zam :)