Tuesday, December 13, 2011

~aku hairan....~

aku hairan dgn sesetengah manusia ni...
kita x ambik tahu hal diaorg,
tp kenapa la diaorg masih nak sibuk ambik tahu hal kita...
sibuk nak tahu apa cite kita...
ke mana kita pergi, apa kita buat....
aku dah x ambik tahu hal ko pun dah cukup bagus la wei.....
hentikan la perangai suka jaga tepi kain aku ni....
apa lagi yg ko nak dr aku....
x puas lagi ke dgn apa yg dah pernah ko buat kat aku dulu....
ko nak aku keluar terus ke dr 'dunia' ni....

insyaallah, satu hari nnti, aku keluar la dr 'dunia' ni....
x payah la sibuk2 lagi nak menjaja cerita aku sana sini...
ni tiap2 hari 10 kali keluar masuk blog aku mencari cerita baru pasal aku...
ko xde keje ke weh.....
kata sibuk sgt....tp baca blog aku x sibuk plak yea.....

3 comments:

mama_umar_maryam said...

apekehainye org dengki ni ha..sabar ana..kite lawan dgn kesabaran dan rendah hati..org tu akan kalah secara psikologi lagi perit rasenye dari kene lempang

Syida said...

10x?xde keje ke beliau itu?

Ermayum said...

ulat memang sampah, sampah memang ulat :)