Thursday, December 22, 2011

~perkara normal~

Aku pelik bila org dok cakap blkg psl blog aku nih....bc blog aku pastu ckp blkg,"eh dia nih...bnda mcm ni pun nak cite" @ "ntah apa2dia ni...tulis cite ngarut2"...."ehdia ni, smua bnda nak ite kat blok"...aku nak tnya la..ada ke aku suruh ko dtg bc blog aku?ko owner blog ni ke smpi nak pertikai apa yg aku tulis, apa yg aku cite.....cite2 aku nih buat ko susah ke?


Senang cite, ko bukak la blog sendiri...x reti?meh aku ajar...merempan x tentu psl...ko sapa?klau rs blog aku ni bnyk cite2 ngarut, xyah dtg...ni sibuk jugk nk dtg...sbb ap?sbb sibuk nak tau cie aku kan...sibuk nak tau apa aku buat kn..klau x dtg sini....ko xde plk bhn cite nak ngumpat dgn kwn2 ko kannnnnnnn.....

- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

Syida said...

da takde modal nak sembang ke org tu?

Dalila Hamid said...

buat tak tahu ja kata2 org... kita buat blog utk diri sendiri...

Afne said...

nape ni ana.. sbr lah yea. org2 tu takde keje nk pekena kan org je. biaq pi.