Thursday, December 1, 2011

~promotion secret recipe~

baru2 ni keluar dgn mr azam g hsbc amanah taman connought..
tension gile aku sbb nak buka akaun je tp kena tunggu dekat 1 hour..
gile bengang aku...bila tnya staff lain, dia kata, kat situ, ada 3 org je yg handle utk bukak akaun. 2 org keluar lunch, so, tinggal sorg je...yg sorg tu entertain customer bkn main lagi...
siap borak bagai lagi...aku bengang2 dah ni...buat2 muka sikit sampai la dah dekat 1 jam, ada sorg staff ni br masuk lunch...
senyum2 dtg tnya kitaorg nak apa...aku terus dgn muka marah, jawab ' saya nak bukak akaun, dah dekat sejam saya tunggu'...
dan dan tu layan kitaorg....of course la lepas tu tunjuk kan service yg effisyen kan sbb tau aku dah marah...

ok, dah settle semua urusan, fikir nak lunch plak...
sbb malas fikir nak lunch kat tmpt lain, pergi je la secret recipe taman connought..
secret recipe tgh buat promotion lunch @ rm15.






mr azam punya....



mine...:)


lemon tea no ice....


actually hr tu pernah jugak mn lunch promo ni kat secret recipe sogo...
ambik set lunch ni la....
tp aku lg puas hati yg kat sogo punya sbb macaroni dia lembut sikit and cheese dia lg bnyk..prawn dia pun lebih....yg kat taman connought ni mcm kureng sikit la...
apa2 pun..alhamdulillah perut kenyang....

pastu tapau cake 1 slice.
ambik peccan butterscotch sbb dah lama x mkn kek ni....
tp sekali lagi aku kecewa sbb kureng sgt kek dia...
jauh beza masa yg aku mkn sebelum ni....
sebelum ni rs nya peccan tu bnyk la kat kek tu...
ni rasa nya boleh bilang brp biji je peccan yg ada...
frust....tp mungkin jugak sbb ambik slice..sbb dulu ms mkn tu, aku beli sebiji kek...


apa2 pun alhamdulillah..perut kenyang suka hati....

10 comments:

Queen said...

agak2 kalau ajak yabang die mau tak pergi ni?nampak sedap sungguh semua tu..huhuhu

Cik Ina Do Do Cheng said...

kalau ada kat sini, cik ina pun nak promotion RM15 secret recipe:~)

Afne said...

lapooooooooooo

Farrah Hasna said...

secret recipe...kek die mmg bestt!!

wak gelas said...

wak pon sukak ice lemon teaa jugakk... eeeeE wak dh datang nii nk komen komennnnn

maya amir said...

deng! what a day.. takpe janji perut kenyang.. mmg kene banned laa lps ni bank & SR kat situ..:)

Ermayum said...

smlm kita makan black pepper itu dgn fries :)

watyz said...

gambar yg paling last skali tu la yg paling best... :)

mama_umar_maryam said...

aku blm amik lunch lg nih,mmg beza2 kan hidangan SR ni kt caw. die, klu yg area bdr baru lagi hampeh kot

| SUE | said...

tgh lapor nii...