Saturday, January 28, 2012

~sepupu~




mereka adalah 'sepupu'...
dah kata penjual tupperware kan, harus la guna brg tupperware...:)

sapa2 nak beli tupperware, boleh la beli dgn saya,
insyaallah boleh bg harga murah....
kan kak erma kan..:)

skrg ni tgh berdikit2 mengumpul brg tupperware..
dah jd mcm ma waktu dulu2 jugak..suka kumpul brg2 tupperware ni...
tp end up yg ma punya bnyk hilang sbb kenkdg ada org pinjam x pulang balik...
tp aku xmo la jd mcm tu...
klau murah xpe jugak...ni kena berhempas pulas kerja br boleh dpt seketul..:)

ok ye kwn2 jgn lupa beli tupperware dgn saya...
pesanan khidmat masyarakat di bawa kan oleh ana..:)

selamat berhujung minggu...:)

6 comments:

Farrah Hasna said...

sypun suke tpware!!

Cik Sibuk said...

suka nengok tupperware..tapi rega mahal la tapi :(

Cik Ina Do Do Cheng said...

tupperware terbaek.cik ina ada sepupu tu tapi yang rendah.jeles tau kalau nampak org pakai tupperware ni.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

sama2 ler kita berbiz ;-)

watyz said...

motip nak tunjuk TOTAL ke tupperware??? hehehe...
aty pon ade gak koleksi tp x byk la... :)

| SUE | said...

ha nak oder! nak oder!