Thursday, February 16, 2012

~makanan~

hari ni layan gmbr sahaja. kurang kan menaip sbb otak aku xleh nak berfikir sgt. ni gmbr2 dah lama dlm draft...layan kan saja....

ni ms mkn kat kedai mkn PO' SEN kat kajang. sbb hr tu x sihat.x larat nak masak. so, mr azam ajak makan kat luar.







ni plak ms mkn kat delifrance...g midvalley, survey2 brg rumah, terus menyinggah kat sini...

ni plak sorg blogger yg baru balik dr sabah, dia bg ikan masin ni...sedap...thanks adia..org despatch kat ofis ni call aku bgtau ada parcel. dia kata, ada parcel mknan kering. aku punya lah pelik, sejak bila la aku beli mknan kering online nih...heh3x.

ok, dah tu je..otak dah kematu. tgh fokus pada sesuatu yg bakal merubah masa depan aku. hopefully semua nya berjalan dgn lancar..aminnnnnn....

5 comments:

lieynanilaz said...

waweee....sedap2 makanan tu terus lapo!!

A D I A said...

hik hik i pun segan nak tulis ikan kering, sebab abang kaunter kat pos ofis umah i tu kepochi skit.

Syida said...

ikan kering tu sgt sedap kan?xmasin sgt.mcm ala-ala keropok.

Cik Ina Do Do Cheng said...

banyak lauk tu, akak tertarik ngan ikan tu. ana ikan masin lumik tu sedap, basuh ngan air panas dulu sebelum goreng.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alahai ..gmbo ,lasagna tue .... aku tetiba rasa ngidam nak mkn lasagna ..