Thursday, February 23, 2012

~malay movies full~





korang kalau nak tgk movie online tgk kat mn erk. aku dulu mmg tgk kat tonton je la. pastu mr azam ada jugak bg website2 yg boleh tgk cite online ni.

so, skrg ni aku mmg tgk movies kat sini je la. hr tu tgk ombak rindu pun kat sini. yg best nya, xde iklan. klau mcm kat tonton, ada iklan kan. sini mmg xde. so, senang la tgk movie tanpa gangguan iklan...pastu xyah nak register bagai mcm kat tonton tu kan.

ni ingat kan nak tgk cerekerama yg hari sabtu br ni tu. punya la aku excited nak tgk bila tgk iklan mcm best je kan. tup tup..cite ntah ke mana, aku tdo dgn lena nya sekali..hu3x...apa tajuk cerekerama tu erk..aku lupa la...

pastu, kalau aku mmg tgh follow cite2 episode kat tv, aku tgk kat sini je la..senang kan. xdela ketinggalan...senang kan..skrg ni semua di hujung jari je..:)

bnyk lagi sbnar nya kan website2 yg mcm ni kan. tp sbb mr azam kabo yg ni ok, tu aku stick pd yg ni je...

2 comments:

Syida said...

hmmm....nak tgk cite ape ek?

Cho Zila said...

bestnye der masa tengok.. akakni entahler masa tak cukup2jer padahal Allah bagi semua orang 24jam sehari...