Wednesday, March 14, 2012

~i got it...:)...~


senyum lebar smpai ke telinga...ni la yg aku dok tunggu2 selama ni..baucer buku 1 malaysia...yehaaaa....ingat kan dah x dpt sbb baucer ni expired 31 march ni kan...tp minggu lepas, ada classmate bgtau, then,isnin baru ni pusat siswazah dah announce yg baucer buku ni dah boleh ambik...alhamdulillah....:)

tgh fikir2 lg nak beli apa...siap tnya mr azam lg, apa aku nak buat dgn baucer ni..hah2x..padahal, dia x kisah pun aku nak beli apa...heh3x..semua benda nak tnya laki...mcm ko je ada laki ana oiii......hah3x...

erm......hujan la kat sini....okla..mau semayang subuh jap..bgn kemain awal..ni dah kat kul 7, x semayang lg...hah3x...pastu rs mcm nak baring2 plak atas katil...best ni...kelas hr ni ada satu je, pastu kelas tu plak xde sbb lecturer g umrah...nikmatttt....:)

6 comments:

nieda said...

huby nieda pun dpt baucer ni.. best dia pass kt nieda belilah apa2 buku..
study rajin2, ana sambung kt u mana?

LYAfrina said...

wah...syoknyer..blh beli byk buku..klo lya rsanya nk beli novel sikit..heheh

Syida said...

best la jadi pelajar.dapat baucer buku.
belajar elok2 tau.
jgn skip kelas.hehehe

mama_umar_maryam said...

seeee..dpt jugak!!! baru aritu ko nak kan ana..penguat smgt ;)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ok tue buat beli2 buku utk study .. ps beli novel pun ok ;-)

watyz said...

aku dh lama abis weh... hehhehe