Wednesday, March 28, 2012

~random~

study
skrg ni bnyk sgt kerja..dlm bnyk2 kerja pun masih lagi aku sempat menulis blog,bw even kenkdg x tinggal komen pun, ber fb bagai kan. bg aku, ni semua salah satu terapi minda. kenkdg agak stress bila memikir kan bebanan assingment tp bila fikir, tu la perkara yg harus aku hadap bila bergelar student ni. pasrah dan redha.so far so good. semua nya makin di dalam kawalan. insyaallah.

life
life pun so far so good. but sometimes stress bila tgk kat acc dah xde income tiap2 25hb tp aku kena pasrah. hah3x...stress bila tgk sales sana sini...utk jangka masa 2 tahun ni, kena sabar je la..pejam mata je la bila tgk semua2 tu...hidup lebih tenang. mungkin environment, kawan2 yg buat kan aku selesa...yeah...selesa dan tenang...bersyukur atas apa yang allah rancang kan untuk umat nya yang sorang ni.alhamdulillah....

2 comments:

Nurull 101 said...

nana dah sbln lebeh ehh kt sane? gudluck with ur new life... anak2 tinggal mana?

huda pulak nak cari tmpt nak tgglkan dania ni. sbb dapat join MIMOS.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

heppi bestday hero ana ;-) .. sabo..sabo ..jgn stress2 .. lps habis belajar sure berganda rezeki ;-)