Tuesday, April 24, 2012

~aqil raziq~

sejak cuti ni, bila nak keluar, aqil mesti nak mengekor je...tnya dia, nak g rumah bbsitter ke x, terus cakap xmo...hari jumaat tu, ke IJN, pulang kan harta2 IJN yg masih ada dgn aku...alhamdulillah settle semua...penat jugak dr pg sampai ke ptg duk sana..sesambil tu borak2 dgn kengkawan lama..alahai...rindu nya kat diaorg semua......



sampai tertidur dlm kereta dek kepenatan. ye la..biasa dia nap pukul 10, ni langsung x, pastu smpai la ke pukul 3, br la balik..masuk kereta, terus tido....


semalam plak, teman kan mama ke jalan tar, seronok l a dia sbb mama ajak naik train....sian kat ajmal, x ikut sbb pergi school. tp xpe, nnti kita naik lagi sekali dgn ajmal erk.....


alhamdulillah, aqil sekarang makin banyak cakap. even x clear...tp dah boleh bina ayat panjang2....bersyukur sgt...makin x terlayan dgn dia, ada je perkara yg dia nak cakap, nak bgtau...tp aqil masih lg on pampers. kalau duduk dgn mama, mmg x pakai kan pun..ok je..tp dgn bbsitter, mmg pakai la..aqil ni kenkadang lepas kencing br cakap naka kencing, tp kalau nak buang air besar, reti plak cakap on time...xpela..slow2 ok...


4 comments:

watyz said...

hai.. bli kain baju raya ke?? hehehhe
ensem boy...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

he..he.. ada bodyguard kecik teman ;-)

maya amir said...

Kekeke..dh kencing ye baru ckp..hehe..cute laa awak..xpe, slow2 k boy:)

fazilzura said...

abg nye harus le pi school kan ..

so mama nye bwk bodyguard kecik ye pi soping..