Monday, May 14, 2012

~berdebar-debar~

hi korang, happy monday..:)
monday blues kah?hah3x..aku pun....tp blues bkn sbb apa...sbb berdebar2

owh..masih belum terlewat rasanya nak wish happy mother's day to all mother's out there...
kitaorg x celebrate apa2 pun semalam since aku pun bz dgn menyiap kan proposal.
xpe la...perlu ke sambut erk?bagi aku, hari2 pun hari ibu kan....:)


hari ni nak kena present.
pagi ni, nak kena berlakon, bersajak bagai....
sangat berdebar sbb group aku is the last group...
and lecturer mmg dah dr awal lagi asyik cakap,
sepatut nya, group last ni buat yang terbaik, belajar dari pengalaman2 lepas group lain...
sangat2 berdebar takut x dapat memenuhi expectation dia....

dan ptg ni plak, presentation proposal.
even not full proposal, just sikit2 je...tp cuak jugak.
lecturer ni sgt2 strict....
tp kan, strict2 dia pun, aku and the gang sangat kagum dgn dia...
rasa x sabar nak masuk kelas dia sbb nak tunggu apa yg dia akan cite..
dia selalu bercerita daripada pengalaman dia...
cerita2 dia, bagaimana dia berjaya smpai ke tahap sekarang ni...
tu part tu, x masuk lagi part2 pemakaian dia...
dari atas smpai ke bawah, baju dia,aksesori dia...
even dia pakai simple2 je tp mak ai....
ye la...bila dah jadi idola kita tu, mcm2 la yg menarik kita nmpak kan...
dan untuk presentation ptg ni, dia akan pilih secara rawak, siapa yg dia nak present dulu.
dan aku dpt rasa je macam aku antara yang terpilih utk present pd hari ni..hu3x..
berdebar sgt berdebar.....
hopefully semua nya dipermudahkan....
amin.......

dan pada korang, sambung buat kerja masing2.....
selamat bekerja....:)


3 comments:

Syida said...

takde nak sambut mothers day sangat semalam.masing2 busy dengan duniawi.chewah!ahahahahaaa

Afne said...

good luck ana!

afne pn x sambut berjalan ke mana2 cuma hana ikut blk kl sekejap lps mlm dia blk kg semula. itu dh cukup utk afne.

maya amir said...

good luck ana? so how? :)