Friday, May 11, 2012

~bla bla bla~

hi all,
nak membebel di ptg hari, di kala perut lapar dan di kala mencari idea utk perbentangan proposal nanti.

dah hampir 2 bln pegang jawatan sebagai seorang PELAJAR, isteri, ibu, anak dan menantu. walaupun pelbagai masalah melanda, skrg ni buat pejam mata tutup telinga tetapi kadangkala bila masalah demi masalah dtg, rasa mcm arghhhhh...mula la terfikir mende yg bukan2....cepat2 istghifar, ingat tuhan.

kadang2 tuhan nak uji kita. nak tahu kita kuat atau tidak untuk menghadapi semua ini. kita tabah atau tidak. harus la muhasabah diri cepat.

se teruk2 kita, ada lagi org lagi teruk dari kita, daif mana pun keadaan kita, ada lg org lg daif dari kita.
percayalah, ada hikmah di sebalik semua ini. berdoa dan berdoa la agar tuhan mempermudah kan segala urusan kita.

moga sinar kebahagiaan menanti kita...moga pengorbanan ini, terbalas jua akhir nya...

kadang2 cuba untuk tidak stress dgn masalah2 ini. ringan2 kan kepala otak. tp.....ntahla.....

sedih
sayu
hiba

semua ada.
moga yang keruh dpt di jernih kan kembali

selamat berhujung minggu
terima kasih kerana sudi bc entry 'sampah' ni..


dari aku yg tgh kehilangan idea utk menulis kerangka teori...




5 comments:

MamaLeeya said...

salam..semoga ceria selalu...

Nurull 101 said...

usaha...doa dan tawakal..i'allah... ade reward nye

maya amir said...

betul tu ana.. jgn give up, doa byk2, Allah ada dengan kite selagi mana kite ingat Dia..take care k

Cik Ina Do Do Cheng said...

sabar ye Ana. Dah namanya hidup mesti ada dugaan dan rintangan. Semoga Allah SWT pemudahkan segala urusan Ana ye.

Ermayum said...

what u mean da dua bulan? u mean as menantu isteri and ibu yang study??

Ana- whatever it is as long as yr hub ok and support u U just go ahead - biarkan laaa yg lain - sometimes ipar duai kaum kerabat rapat even in laws susah gak nak faham- as long as hub ok - u kuatkan semangat k

eh nanti bagi balik no acc