Friday, May 18, 2012

~bla bla bla~

salam pagi jumaat...yehaaaaa...dah hari jumaat,
kejap je waktu berlalu kan....
bila duk hitung2 >< sebulan je lagi aku bljar, lepas tu,
final exam.... begitu cepat masa berlalu...
dalam duk nangis2, stress belajar, stress dgn keadaan sekeliling,
tup tup dah nak habis 1 sem kan...
moga allah s.w.t. permudah kan semua nya....

actually minggu ni sgt la suam2 kuku dlm meng update blog kan...
cite yg sedih2 je....cite x menarik...
antara faktor nya, sbb sibuk dgn belajar, pastu broadband dah achieve 5gb utk this month...
so, kena tunggu cut of date br la boleh kembali seperti asal.
broadband aku mmg limit 5gb je sebulan, agak nya sbb bln ni bnyk sgt download kot...
nak upload gmbr pun aku rs mmg akan ambik masa la..
so, kesimpulan nya, baik x payah upload gmbr  kan....

mlm td, terus jadi ceria kejap bila tgk blog zety, heh3x...
aku menang..yehaaaa... terus rasa nak peluk zety skrg gak..
actually zety ada buat GA kat blog dia, suruh komen pasal entry dia...
saja je la komen..x sangka plak terpilih..
hah3x..teruja la beb bila dah menang.. dah lama x menang kan...
eleh..mcm la ko selalu menang kan...
apa2pun, thanks zety, love u so much..hah3x.....
alhamdulillah...rezeki kan...



4 comments:

Ermayum said...

jangan sedih sedih jgn layan :)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah menang gateway member online ..aku x dan nak join gateway2 nieh .. ;-)

Syida said...

menang GA? tahniah!

mama_umar_maryam said...

yeayy..ana mng FM,hahahaha..aku pon tgh serabut otak dan jiwa ni ana..huhu