Monday, May 28, 2012

~makan sorang2~

korang pernah x mkn or minum kat luar sorang2,
hehehhe....ada org jenis x kisah kan, boleh je mkn sorang2...
tp aku ni jenis pemalu la sangat nya....
jarang2 sgt la aku mkn sorang2 kat luar...kalau desperate sgt, br la...
tp kalau boleh skrg ni nak biasa kan diri la mkn sorang2 ni...
ala..bkn mati pun kan kalau mkn sorang2, cuma x best bila xde kawan nak borak sambil makan.
mungkin kalau ada bahan bacaan, sambil makan sambil membaca,
boleh la kot...
tp bkn ke kajian mengatakan, x elok mkn sambil membaca kan...
nnti kita jd cepat lapar sbb kita x betul2 menghayati makanan kita..
hah gitu....sama jugak kekdah nya kalu mkn sambil borak kan....

apa2 je la kan....

setakat mkn mcm ni, mkn sorang2, xde mende la sgt kan.

tp kalau lunch kat tmpt org ramai, mmg x brp nak berani la..heh3x...sebelum kuar keta, dah tekad, nak dine-in. smpai2 je terus order utk bungkus..hah3x....xpe2..next time cuba lg...nasi beriani mat shah, opposite putra hospital, bp. sedap jugakssss...beriani kambing rm6 sajo...

apa2 pun, terpulang la pd diiri sendiri kan, kalau malu, lapar, sendiri punya perut sendiri merana..kan kan kan....:)



7 comments:

pena rozie said...

kadang kala suka gak mkn sorang2....

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

dah biasa kalau mkn dgn hero2 .. kalau kt ofis opis pun ada geng opis ;-)

watyz said...

ko sama ngan aku. kalo sorang2 jgn harap la aku nk renti bli pape or g memana... hahaha

watyz said...

ko sama la ngan aku. kalo aku sensorang jgn harap aku nk renti memana... hahahhaaa

itangmanih said...

penah mkn kt gerai tu...sedap..sedap..

kelly said...

sian kakak sy...xpela sy teman akk mkn dr jauh!!

Afne said...

ana, nnti try nasi bariani power kt tmn soga. tanya je org mestui tahu. situ best!