Tuesday, May 29, 2012

~pandai sepah pandai kemas~

baru2 ni, time mama tgh mandi, dgr mcm ajmal dan aqil seronok dok bergelak ketawa kat luar..diaorg tgh main apa la agak nya erk...
tup tup...keluar bilik air, tgk2 diaorg sepah kan gabus tu..duk kutil2 pastu sepah kan...

waaa....terus la mama menjerit bagai kan halilintar...hah3x...gabus tu asyik la terlupa nak buang. x sangka plak jd mainan diaorg. dah pesan dah, jgn main gabus tu...huhuhu....so, pandai2 la erk anak2...









ok good...semua menjalan kan tugas masing....ni yg buat mama sayang ni..hah3x...kena ajar sikit kan...sendiri sepah kan sendiri kena kemas. mcm mainan jugak, lepas main, simpan balik....



5 comments:

Kesuma Angsana said...

cute nyer diaorang !

MamaLeeya said...

hehehe.. rajin jer dia orang dok kemas.. macam tu lah anak mama kann..kann

pena rozie said...

paling x suka kalau twin main kabus ni. Rase mengelegak giler time tu

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

adehhh sabojelah .. adam aidil pun sama suka main gabus kt akuarium ikan tue .. ha..ha..ha

watyz said...

bagus la dua bradik ni. ble dijadikan contoh... :)