Thursday, May 24, 2012

~ultraman vs anak2~

bbrp minggu lepas, kawan mama dtg rumah, pastu bw hadiah untuk ajmal dan aqil. bw ultraman. sorang dapat 5 ekor.
excited masing2 dpt ultraman bnyk...sana sini di usung nya ultraman tu...
aqil xde la excited sgt sbb dia suka upin ipin lagi sbnar nya...
ajmal la...excited sungguh la......ambik gmbr sana sini...
mcm2 gaya....dia main dgn ultraman sorang2, layan ultraman...

susun ultraman atas meja.....


pastu bergambar dgn ultraman plak...


masing2 berebut nak ambik gmbr ultraman. sorang pegang hp, ambik gmbr dgn kamera hp. sorang pegang digital kamera...

gmbr ni, ajmal capture sendiri....

huhuhu..merata2 ultraman ni kat rumah tu....tp apa2 pun thanks la to kawan mama, sbb hadiah kan patung ultraman ni...ajmal dan aqil suka sangat....:)

3 comments:

rATu kEBaYA said...

banyaknya ultraman ni.. ni agaknya satu keluarga kot.. hehe

Afne said...

ni klu haziq nmpk kompom dia jerit "anyaknya okomen!"

pena rozie said...

same la gan en aiman kat rmh suka main atomen...