Monday, June 4, 2012

~iklan di facebook~

hi, salam monday u all....
nak tanya korang la, kalau kat account facebook korang, ada x iklan2 dok berlegar...
aku tgk dah brp minggu dah ada iklan2 ni, semalam sempat la tgk jap tp x sempat bc habis lg...
tgk mcm konsep nuffnang pun ada sbb ada cpc, cpm semua tuh..

kalau kat fb, lebih kurang mcm ni la gaya nya iklan tuh..



aku x sempat habis baca lg pasal benda ni, ada sapa2 yg mmg dah tau pasal benda ni?
boleh sharing2 x?nak jugak tahu....

4 comments:

mama tisya said...

tk prasan plak..almaklum la opis blok fb so tk brp tau

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

erks..aku ignorekan jer ..lagi2 yg ada video pelik2 tue ..unfrienddddd

watyz said...

x tau sbb dh lama x buka fb... hehehhe

mama_umar_maryam said...

eh, xde pon weh