Thursday, June 7, 2012

~penat~

minggu ni rasa sgt penat..makin hari makin penat...
faktor usia agak nya...
penat agak nya kot...bnyk benda nak fikir, bnyk benda nak buat...
sikit2 ngantuk...sikit2 ngantuk....
tu la kan..muda2 dulu xmo sambung belajar, ni dah tua br la gedik nak sambung...
kadang2 malam tu, paling lewat boleh stay smapai pukul 12-1 je...lepas tu mmg xleh la...
tp minggu ni, hampir setiap hari tdo awal, bgn pun awal tp lepas semayang subuh, tido balik...
masa yg dok kecoh buat assingment modul buku tu, hah, malam tu je boleh stay smpai pukul 130am
tp esok nya tu lepas kelas pagi tu, balik, terus tido...mata rs mcm dah susah sgt nak bukak...
mungkin jugak minggu ni dr hari isnin lagi aku puasa, sbb tu sedikit penat kot..
pastu boleh plak ptg semalam, aku g main tenis..
time puasa main tenis, ko mampu???
hahahaha..mmg carik nahas la..main x smpai 15 minit, terus pancit..x larat siut...

aku perlukan terapi ni...terapi minda..terapi stress....
org kata ubat terapi paling mujarab ialah shopping kan...
tp camna nak shopping kalau duit pun xdok....
huhuhu....

3 comments:

watyz said...

aku pon penat ana...
nk cr tempat berehat lak ar...

Nurull 101 said...

sabola byk2. Nnti ade reward bez atas usaha dan pengorbanan kite.. i'allah

mama_umar_maryam said...

samelah..berangan nk buat write up kol 1-2 pagi..mmg xblh stay up sgt mcm mude2 dulu..huhu..telan nescafe pon xjln