Tuesday, July 10, 2012

~finally~

finally, setelah satu semester berhempas pulas, berpenat lelah,
tamat jugak la sessi pengajian aku yang pertama...
even terdapat banyak(terlalu) dugaan, namun akhir nya, dengan semangat daripada mr azam, dan kawan2 jugak, aku berjaya jugak menghabis kan semester ni...
semester 1 berlalu penuh dengan pahit,manis,suka,duka...
semua rasa ada aku rasa....x terluah dgn kata2....
tp apa2 pun bersyukurlah sbb dah habis satu semester.




cuma aku risau kan skrg ni ialah results la.
org kata master ni senang nak lulus. nak dpt 4 flat tu senang sungguh...
tp aku rs ada sukar la jugak...ni bg aku la...
part nya bila exam. nak mengingat semua teori2 tu..aku rs sgt mencabar.
dan yang paling aku takut utk paper semalam....
dah la tu lecturer paling strict..
berdoa lah moga di lembut kan hati nya masa tanda kertas jawapan aku nnti...
aku harap lepas la semua, x dpt 4 flat pun xpe asal lepas je..xyah nak repeat...

so, lepas ni boleh cuti 2 bln..
sem ni je la boleh bercuti2 sbb cuti sem utk 2 sem akan dtg akan di penuhi dgn LM.
plan xtahu lg nak buat apa.buat bisnes kecil2an la kot nya...
eh lg satu, nak concerntrate menulis blog balik
banyak citer2 tertangguh ni...
moga di beri kerajinan utk menulis blog mcm dulu....

oklah u all...nak tido jap ni...kata dah cuti kan...
pada yg bekerja tu selamat bekerja yea...:)

6 comments:

nieda said...

Good luck

AzuraFazil DIN said...

TAHNIAH dh dpt lepasi 1 sem...

leh relex2 dlu wat kek ye

mama_umar_maryam said...

atlastttt..aku dulu idakle nk target 4.0 ana..asal lepas je aku dh syukur,manadan nk bace revision bagai,siang keje,malam penat tdo,hahaha

intz said...

jadi tak nk g sabtu ni sama2?

watyz said...

wa.. dh abis 1 sem.. ble rehat kan.. aty next month final exam..

maya amir said...

insya Allah...resultnye pasti gempak:))