Friday, July 13, 2012

~kenduri kawin~

kenduri kawin kawan2 mr azam...
1 kat kg baru 1 kat nilai...
yang kat kg baru wajib pergi, dah kata kawan baik kan....
since dia bg kad kawin hr tu, mmg siap pesan awal2 kat mr azam suruh ambik cuti..and aku plak nasib baik tgh gap exam..even gap x lama, gigih gak balik sbb kwn kawin kan...heheheh....
yg kat nilai tu aku ingat kan mr azam xnak pergi, since yg kawin tu adalah kwn perempuan dia yg dia mmg x rapat...
tp mr azam kata, dulu kita kawin, dia dtg..so, rs mcm x best la plak kalu x pergi kan...

so, dah plan siap2 nak keluar pukul brp, sbb mr azam dah janji nak jumpa kawan2 kat kenduri kg baru kul 2 ptg...
ke nilai, kami ikut lekas, mmg dekat je la kan..pastu highway pun clear je...
mkn2...jumpa pengantin jap, terus blah walau pd hakikat nya aku x puas mkn sbb lauk dia sedap...
bila aku tgk pengantin, aku dah request siap2 kat mr azam suruh ambik gmbr aku dgn pengantin perempuan je sbb baju dia lawa...
tp last2 photogapher suruh ambik se family dgn pengantin...huhuhu
aqil berfiri depan pengantin, so, x nmpak sgt baju nya yg bhgn bawah tu...
tp aku mmg suka la baju pengantin mcm tu,
banyak aku tgk baju pengantin skrg ni fesyen gini..
kain kembang sikit pastu ada bunga lekat2 kat baju tu...


then, lepas jumpa pengantin, terus la kami ke kg baru...ms tu dah dekat pukul 2,
smpai kg baru, kul 230.

kwn mr azam since zaman kolej dulu...pastu dah jadi baik dgn aku gok sbb dia org trg...tiap kali raya mesti g umah dia sbb nak mkn nasi dagang...:)...dan nak jadi kan cerita, kawin plak dgn org penang, dah la penang gak, dekat sgt dgn umah kakak mr azam...so, balik raya ni, dah ada tmpt baru la nak beraya yea..:)

aqil, dah tukar baju...sj je bw baju spare...alang2 tukar je la terus ms on the way tu...

makan aiskrim uncle pojie belanja-thanks uncle pojie...:)

lepak2, borak2....bkn senang nak berkumpul mcm ni kan...


ni plak kaum ibu, ada lagi satu meja, meja aku la tu...

ok, harap2 puasa ni boleh berkumpul lg la...seronok berkumpul ramai2 mcm ni, borak makan borak makan pastu aku gemuk....

3 comments:

Kesuma Angsana said...

byk tul wedding yek

maya amir said...

sume pakat2 buat kenduri kawen sebelum puasa..heheh

nieda said...

Nida dh lama x pergi kenduri kawin,